Thursday, April 7, 2011

RiNDuNyEeeeEEeeee,,

hehehehe,,mcm poyo je ek tjuk entry atas ni,,tp 2 la hakikatnye,,mmg aku rindu gle kt blog aku ni,,lme sgt dah xupdate,,dkt 4 bln kot,,huhu,,mcm2 aku nk share cite kt sni tp xtau nk stating mcm mne,,yg pasti skrg ni mmg aku rindu blog aku ni,,"Ku Ingin Kamu" wahai blog ku,,tjuk lagu from romance band yg aku ske sgt,,anyway u all nk tau x 1st skali aku update blog aku ni kan,,aku tkar lgu,,hehehe,,amacam??best x lgu bru ni,, "Love Story" from melly ft irwansyah,,wah,,mmg tgkap lntok lah!!!aku 1st time dgr trus ske n smpai cri lgu ni smpai dapat,,dapat gak akhirnye,,,lgu ni gak smpene ulang tahun ke-5 percintaan aku n "Mr.Fariez" my luvly pkwe,,muah3 syg,,hahahahahaha,,poyonyeeeee,,,malu aku!!!kah3,,n kat bawah ni aku ade lirik lagu love story ni,,korg hayati k,,luv,,Fieza Kyrana

Love Story - Melly Goeslow ft Irwansyah


Bila cinta endapkan semua harapan
Jalan terjal dan mematikan pasti ku tempuh juga
Bila cinta seribu tahun akan ku tunggu
Walau tubuh tertimbun bukit tanganku menggapaimu 

Love story let’s make a history
Sejarah kisah cinta kita menguasai bumi
Mengalahkan semua yang paling terindah
  
Love story let’s make a history
Biarpun seribu bencana meremukkan tubuh kita
Namun cinta kita tetap akan utuh
Love story

Bila cinta (bila cinta) seribu tahun akan ku tunggu
Walau tubuh tertimbun bukit tanganku menggapaimu (menggapaimu)

Love story let’s make a history
Sejarah kisah cinta kita menguasai bumi
Mengalahkan semua yang paling terindah


Love story let’s make a history
Biarpun seribu bencana meremukkan tubuh kita
Namun cinta kita tetap akan utuh
Love story


**** This song dedicated special to my love,,Riez Fariez****

4 comments:

Mila Ahmad said...

bila mau kawin makcik!

kaede atiqah said...

rindu nk bace cite2 kamu.. =)

Fieza Kyrana said...

@ mila ahmad- ele bkn ko ke yg khwin dlu nt,,hehe

Fieza Kyrana said...

a'ah, ko rjin ke tgk blog aku??huhu,,xtau nk tlis pe,,tgah cri material,,

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com