Friday, November 26, 2010

CiNtA KitA,,


cinta kita cinta yang indah,, bukan seperti kopi apabila habis diminum maka habis la dia,,cinta kita untuk selamanya,,


cinta kita indah dan cantik seperti ros ini,,dan juga durinya kerna ia penuh dengan ranjau berliku dan dugaan yg perlu kita harungi dan janganlah ia layu mengikut usia tp biarlah ia kekal segar sampai bila-bila,,


cinta kita biarlah berlandaskan islam kerana ia adalah cinta yg abadi,,


Inilah aku apa adanya
Yang ingin membuatmu bahagia
Maafkan bila ku tak sempurna
Sesempurna cintaku padamu
Ini cintaku apa adanya
Yang ingin selalu disampingmu

Ku tahu tiada yang sempurna
Di bawah kolong langit ini
Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata-kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yang telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya

Jalan kita masih panjang
Ku ingin kau selalu disini
Biar cinta kita tumbuh harum mewangi
Dan dunia menjadi saksinya
Untuk apa kita membuang-buang waktu
Dengan kata-kata perpisahan
Demi cinta kita aku akan menjaga
Cinta kita yang telah kita bina
Walau hari terus berganti hari lagi
Cinta kita abadi selamanya




Ya Allah,,jika aku jatuh cinta,,cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,,agar bertambah kekuatanku dalam menyintaiMu,,

Ya Muhaimin,,jika aku jatuh hati,,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,,agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu,,

Ya Rabbana,,jika aku jatuh hati,,jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu,,


Luv,,
Fieza Kyrana

3 comments:

Chempaka Sari said...

yang..sgt sweet...
and blog nampak elegance gilak..<3

Unknown said...

Cinta kepada Allah segalanya...Betul tak???

Salam kenal,
http://fadthnwan.blogspot.com

Fieza Kyrana said...

@fieqa terindah: hehehe,,sowi la bru update blog ni,,hehehe,,sweet ke??thnks tau,,nmpk elegance??u means??
@iella:thnks wak,,sile follow k i follow u back,,

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com